תקנון /תנאי שימוש

מבוא
• חברת STYLISHBAG משמשת אתר מכירות פריטי נשים .
• האמור בתקנון זה בלשון נקבה הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
• הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
•תנאי לרכישה באתר כי הרוכש הינו בן 18 שנים ומעלה
• עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוחה כי קראה את הוראות תקנון זה, הבינה אותן והסכימה להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.
הרכישה
•מנהלי ועובדי האתר משתדלים ככל האפשר לשקף תמונות מדויקות להמחשה ככל האפשר.
• הרכישה באתר הינה באמצעות ביט, כרטיס אשראי,העברה בנקאית, והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע”י חברת האשראי\הבנק.
• החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.

הרכישה

מנהלי ועובדי האתר משתדלים ככל האפשר לשקף תמונות מדויקות להמחשה ככל האפשר.

הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי\BIT והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע”י חברת האשראי.

האתר שומר לעצמו את הזכות להפסיק את שיווק המוצר בכל עת וכן לשלול זכות שימוש באתר על פי שיקול דעתו.

סכום הקנייה כפי שמופיע לפני ביצוע התשלום באתר STYLISHBAG הינו סופי וכולל בין היתר, עלויות משלוח כפי שהתקבלו ועמלה שמשתנה ממוצר למוצר, לצורך פיתוח ואחזקת אתר האינטרנט והשירות שניתן בו.

אתר STYLISHBAG פועל כמשווק לספקי מסחר אלקטרוני מחו״ל (להלן: “ספקי המוצרים”), לרבות CHENJINWU LTD

אתר STYLISHBAG מספק שירותי שיווק בלבד עבור ספקי המוצרים.

ביצוע כל רכישה באתר, משמעותה שכאשר המשתמש מבצע הזמנה באמצעות אתר STYLISHBAG, הוא למעשה רוכש עבור עצמו מוצר מצדדים שלישיים, כולל התחייבויות כספיות. כל ההתחשבנויות תהיה למשתמש מול ספקי המוצרים, מלבד שירותי החזרת/החלפת/ביטול מוצרים וניהול סליקה עבור הספקי מוצרים.  

החלפת המוצרים
• תנתן אפשרות להחלפת המוצרים שקיבלתן באמצעות פניה בעמוד האינסטגרם או בוואטסאפ. אם ברצונכן להחליף למוצר או לשנות מידה, יש לעדכן אותנו באינסטגרם/וואטסאפ ולאחר מכן פשוט לשלוח לנו את החבילה.
לאחר קבלת המוצר נוציא לכן משלוח חדש בהקדם!
במקרה שההחלפה אושרה – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוחה. החלפת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית וכל הפריטים הנלווים.
החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
*עבור מוצרים משומשים לא תהיה אפשרות החלפה וזה יהיה כפוף לשיקול הנהלת החברה האם בוצע במוצר שימוש.

בכדי להחזיר מוצר, על המוצר להיות באותו מצב בו קיבלת אותו:
-מוצרים שלא עברו כביסה או מייבש.
-מוצרים המכוסים בשיער של בעלי חיים \ בני אדם לא יתקבלו.
-מוצרים עם ריחות חזקים של עשן, בושם, חומר ניקוי או סימני או כתמים אחרים לא יתקבלו.
ניתן לבקש לבצע החזר/החלפה עד 3 ימים אחרי קבלת המשלוח 

*אחרי שהחזר/החלפה אושרה ,יש לשלוח לנו את המוצר חזרה תוך 2 ימי עסקים ,במקרה של אין תורים לדואר או מקרים חריגים יש לעדכן אותנו מיידי ,אם במקרה שלא קיבלנו עידכון לגבי ״אין תורים לדואר או מקרים חריגים״ ,ועברו יותר מ2 ימי עסקים אחרי שאושרה החלפה /החזר , לא תהיה אפשרות לבצע החלפה /החזר !!

לאחר החלפת המוצר לא תיתן אפשרות להחלפה בשנית או החזר המוצר.

החזר/ביטול
אין אפשרות לבטל את ההזמנה לאחר הוצאת המשלוח או אחרי 24 שעות מהביצוע ההזמנה. תוך 24 שעות ברגע ההזמנה יש אפשרות לבטל לפני שההזמנה נשלחה. (יש עמלת ביטול 39 ש״ח + מעמ ).

במקרה של החזר ינתן רק במקרים חריגים ובכפוף לתנאים הבאים:
אם ברצונך להחזיר את המוצר לאחר קבלתו יש לעדכן אותנו בהודעה באינסטגרם או בווצאפ עד 3 ימים אחרי קבלת הפריט .אנו שולחים לך לאן לשלוח את החבילה ולאחר קבלת החבילה ובדיקה, נבצע זיכוי.
ניתן לבקש לבצע החזר/החלפה עד 3 ימים אחרי קבלת המשלוח .

אחרי שהחזר/החלפה אושרה ,יש לשלוח לנו את המוצר חזרה תוך 2 ימי עסקים ,במקרה של אין תורים בדואר או מקרים חריגים יש לעדכן אותנו מיידי.

עמלת ביטול סך ₪79 פלוס מעמ  עבור כל פריט (הזמנות אישיות , משלוח בינלאומי ,עמלות סליקה וכו׳).יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוחה. החזר המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית.
החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
*עבור מוצרים משומשים לא תהיה אפשרות החזר וזה יהיה כפוף לשיקול הנהלת החברה האם בוצע במוצר שימוש.
במקרה בלתי סביר, אם מידה או דגם שגויים נשלחו על ידי STYLISHBAG על הלקוחה ליידע אותנו תוך 3 ימים אחרי קבלת הפריט,ונבצע לה הזמנה חדשה  על הפריט הנכון אחרי קבלת הפריט שגוי , כמובן שנקבל את הפריט השגוי ללא כל שימוש,סימנים שיערות וריח. הוראות מפורשות יש לקבל דרך שירות הלקוחות שלנו באינסטגרם/וואטסאפ.

***דגמים שמיוצרים במיוחד(בייצור אישי)עבור הלקוחות לא תהיה אפשרות לבצע החזרה/החלפה.

*ההזמנות שבוצעו בצא׳ט בוואצאפ או דיירקט באינסטגרם עבור דגמים שלא קיימים באתר ,נחשבים דגמים בייצור אישי,לא תהיה אפשרות לבצע החזרה/החלפה .   

* משקפיים וארנקים לא תהיה אפשרות לבצע החזרה/החלפה הם נחשבים דגמים בייצור אישי במיוחד עבור הלקוחה !

אספקה וקבלת המוצר
• החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוחה לכתובת שהוקלדה על ידה בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, תוך 16-6 ימי עסקים.
• החברה לא תהיה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה. *ראה ערך תקופת נגיף קורונה- עיכובים עשויים לקחת 5-8 ימי עסקים נוספים* (משוער) . החברה גם לא תהיה אחראית מסיבות העומס בתקופת החגי מכירות.
• משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע”י הלקוחה בעת הרכישה, ואין באפשרות הלקוחה לאסוף את המוצר מהחברה.

שירות לקוחות
• בכל שאלה או בירור לגבי הפריט, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה דרך הודעת דיירקט בעמוד האינסטגרם /וואטסאפ:0548758557

אחריות ושירות
• החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוחה חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.

אבטחת מידע ופרטיות
•החברה רשאית להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.
• החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהיה החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שנגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.
• החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע”י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.
• כפתור “שלח” יש משום הסכמה לחברה מטעמה לעשות שימוש במידע אישי זה על מנת לספק לך מידע על המוצרים ומידע נוסף באמצעות אימייל או אחר, על שירותים ומשאבים הקשורים למוצרים של החברה. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש במידע אישי זה למטרות סקר שוק. באם תחפצו להסיר בכל עת את פרטייך האישיים מרשימת התפוצה של החברה שלחו מייל עם בקשה להסרת המספר \ כתובת דואר אלקטרוני מרשימת תפוצה: למייל: support@stylishbag.co.il באמצעות לחיצה על כפתור “שלח” אני מאשר בחתימתי את הטופס ואת תנאיו.

קניין רוחני
•STYLISHBAG כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של החברהSTY89